2013. június 17., hétfő

Valaki egyszer csak beleszól

- Na Kispálya, milyen kis valóságos mikro-holokörnyezetet írtam? Az a faszakalp se jött rá, pedig ő itt az isten. Már úgy szétröhögtem rajta az agyam, hogy lassan nincs új témánk vele. Kéne újítani, nem?
 - Asszed wazze, attól leszel majd te Nagypálya, hogy itt villogsz? Maradj te csak Thoth Sancho! Wazze.
- Amióta rácsatlakoztunk annak a barom lúzernek a szerverére, egész jó kis ötletek pattannak ki az agyamból. Na ki a király?
- Ja, az se volt rossz ötlet, amikor beadtad annak a fasznak, hogy saját magát öklözze. Csak már uncsi. Kéne valami új.
- Az a bajunk, hogy unjuk. Mi lehet a baj?
- Szerintem túl sokat kuksojuk a jövőt. Ha mident mi irányítunk, pont az vész el az életünkből, amiért ezt az egészet csináljuk. A kaland. Erre jöttem múltkor rá, amikor kicsit később lőttem be magamnak az adagot.
- Szerinted az az anomália, ami lenn keletkezett, idáig felér majd?
- Az csak egy dologtól függ. Ha valamelyikünk valamelyik alsó karaktere a semmiből hirtelen igen erős tudatmódosult állapotba kerül, na az felérhet ide. Ezért raktam rájuk erős elleninger-védelmet.
- Nálad az mennyire jött be?
- Állati jól. Azóta éjjel irtó intenzíveket álmodom, amióta egy sugallatra kis kiegészítást eszközöltem benne. Fokoztam a védelmet és azóta sokal jobban érzem magam.
- Az nem lehet, hogy pont itt csináltál lyukat, hogy belepiszkáltál abba, ami amúgy is jó volt?
- Én nem hibázok, wazze! Ezek itt tök hülyék alattunk, állati jó ötlet volt ideholoportálni. Na ki a király?
- Mi!