2013. június 17., hétfő

A Románc

- motto -
A cél szentesíti az Eszközt?





- Üdvözlöm Kisasszony, ha szólíthatom így, egyébként ha most nem lennék ekkora szarban kb. lehülyeluvnyáználak, de így minden Tiszteletem az Öné, Mélóságod. És a Császár vagyok! Kis gondban, ezért fordulok most Kegyedhez. Aztán ha majd jól kihasználtam, akkor picsán rúgom, úgyis már ráuntam.

Minő öröm ez a vendég

Lelkesíti a nemes lelkét

Kérlek jöjj be elégedetten

Mert minden előkészítettem

Vendégszoba vár Téged hőn

Ébredhetsz akár delelőn

- Mi van?

Kérlek jöjj és ne törődj semmivel

Ne pörölj most a rossz kedvvel

- Te én menten lehidalok. Legutóbb ez még nem tűnt ennyire idióta helynek, persze én se az voltam, aki ma vagyok. Bár ha a detto különbséget nézem, az 3 cirkáló.

Igen, lestem is őket rendesen

Ha megszerzem őket, majd repdesem

- Na szóval kéne dumálnunk, de nem tudom tennem kell-e valamit, mondjuk ismerek erre egy jó hirtelen gyógyszert, ha egyből váratlanul orrbabaszom Kegyedet, de nem hiszem, hogy jelen helyzetemben ez épp a legmegfelelőbb inditás lenne.

Csak ne aggódj Ó Vándor

Leszel Te mindjárt jó jámbor

Csak feküdj bele a kádba és szívd meg a hab illatát

Mire kijössz, andromédább leszel az andromédánál

- Okés, tényleg jól jönne egy kis fürdőzés, hogy megpihentesse üde testemet, amely valljuk be, eléggé megfáradt az úton. Az más kérdés, hogy fullextrás a hajóm, de jó duma ez most ide. A luvnya már a kezemben!

Várlak mikor elkészülsz

Holnapra már elkékülsz

De a ma éjjel izgalmas lesz

Idegen a fészkemben keres