2013. június 16., vasárnap

Androméda letekintő lencse mondja

Mindig tiszta, mindig éleslátó
Hírt soha meg nem bánó
Ajkamon zengjen az üzenet
Amiben most nem lesz köszönet

Miközben kukkoltam egy virágot
Nem láttam mögöttem a világot
Mire visszanéztem
Mint amikor betéptem

Nem nagyon jönnek a hírek
Ezért jönnek nehezen a rímek
Hogy miért nem látok semmit mára
Talán szemlencsémen lett a pára

A kép néha kitisztul
Akkor lesek sietve
Ilyenkor bazmeg
Leszarom a rímeket, mert kevés az időrés

A lencse most sok történést mutat
Az elemzőfajok agya is csak kutat
Ilyet téren és időn belül ki lát
Már aki látott valaha pinát

Anyatermészet eme méztől csöpögő rése
És a vészcsengő csörömpölése
Együtt mily zene füleimnek
Ha nem szólunk a szüleimnek

Biztonsági Rendszabályt áthágni hűm
Nálunk ez igen nagy bűn
Mégis megtettem
Ha van aki balek helyettem

Közben ebben is kiműveltem magam
Ne mindenben adj a látszatra
Igaz, hogy ezt az Andromédán unom
Megint nem lesz ebből rím

Rím nélkül mit érnek a hírek
Ha nincs, amitől számban összeérnek az ízek
Úgy szeretem látni a tényket
Ha én adom hozzá a fényeket

Fényem azonban itt csak kislámpa
Ezért koncentráltam inkább a pinákra
Közben az események zajlanak
Arányban a gerinccsigolyáimmal, amik most sűrűn hajlanak

Amíg nem igazodom ezen ki
Rímekhez sincs elég nyugtom
Főleg hogy sokan akadtak ki
Akik elvágják a torkom

Ha hiányzik a művészi érték
A sietség miatt van, ahogy kérték
Otthon mániám a színvonal
Itt meg valahol elhagytam bazmeg

Ha itt most minden másképp van
Arcom találkozhat a padlóval
Nem illő ez egy lencséhez
Ezért gyorsan elkezdek kapkodni

Igyekszem mélyzavarom palástolni
A felelősséget meg valahogy áttolni
Hisz én itt se voltam
Az a fasz meg majd mondjon amit tud, úgyse hiszi el neki senki

Megpattanni nem túl becses
Főleg ha a szartól csak az én kezem sebes
Kurva nagy balhé látszik körvonalazódni
Legalábis Totya barátom szerint

Akadozik az átvitel
Nem szerepelhetek be kell fejeznem
Nem lenne látványos ha akkor csapna le az óra
Amikor még nem vettem a pofám befogóra

Egyet javaslok azoknak, akik bíztak bennem
Hajrá Skacok! Ez igen!
Mivel gyorsan el kell innen mennem
Nem leszek itt, hidd el!

Hogy egyedül mitévő légy
Megmondja bármelyik légy
De ha nem tetszik a zümmögés
Abból nem lesz más, csak hümmögés