2013. június 17., hétfő

Birodalmi Elsőd..bla bla bla Főmágusának jelentése

Na Te Barom!



Végre vége az unalomnak! Keltettünk némi feltűnést itt és egész jól összehaverkodtam a helyiekkel. Érdekes galaxis, hirtelen olyan közel kezdtem magam érezni hozzájuk, bár idiótábbak nálunk is, ami azért valljuk be, nem kis teljesítmény! Úgy terveztük, hogy jövünk, lövünk, megyünk. Az állás miatt azonban még ezen a kietlen picsa helyen sem lehet egy ekkora bolygó észrevétlen és egyszer csak megjelentek itt a delegációk. Gondoltam ha már lebuktunk, nem zavarom el őket és nem bántam meg!

Hallottam valamit egy rendkívüli erejű fegyverről, az egyik delegáció mágus-kollégája paráztatott be vele. Kiderült, hogy ezeknek a középkori hülyéknek a kizárólagos cucca és mindenki elhűlve beszél az erejéről. A mágus szerint, ha ez a fegyver bennünket eltalál, az képes ki is lőni a Csillagot. Na bazmeg, elmondtam a titkot, amit akartam, így elmarad a meglepi. Majd kitalálok mást a kivégzés elkerülésére, van fantáziám!

Na gondoltam erről kicsit többet és kiderült, hogy az egyik lenn tartózkodó és felszínre lényegült egységünk jelentette, hogy ők ilyesmit nem láttak, de hallottak róla és ahogy látják lenn a helyzetet, ezekről bármit el tud képzelni. A bázishajónk már készen áll, hogy felszedje a bolygó felrobbanása után a mieinket, de ez úgy látszik odébbtolódott.

Mivel éles az eszem, és nem ismerek lehetetlent, ezért gyorsan mágiába kezdtem és mindenáron be akartam szerezni egy ilyen fegyvert. Valami orioni társaság - ez egy itteni puccos banda - vállalta, hogy egyet beszerez, kurva drágán igaz, de megéri! Ugyanis ezek itt még hallani sem akarnak erről a fegyverről és nem is hajlandók vele foglalkozni. Valami idióta pacifista bandának néz ki ez a galaxis, esetleg érdemes lenne majd megfontolni, hogy 2 hadihajóval elfoglalhatnánk az egészet a gecibe, de ez a Te hatásköröd, idióta féreg! Szóval ez a társaság, egyfolytában Zséztek, suttyomban idehozott egy ilyen fegyvert. Nem tudom hogy csinálták, de jól csinálták. Nem néz ki nagy durranásnak, csak egy hengercső az egész.

Mielőtt nekimennénk ennek a bolygónak, gondoltam - mert a gondolataim azért jók - letesztelem a Csillag belsejében, a biztonság kedvéért megháromszorozva az Erőtér erejét. Vicces lenne, ha azt átvinné.

A biztonsági protokollt magas szintre emeltem és nehogy ez kitudódjon - kapva a delegációk meghívási ajánlatain - minden felesleges embert elküldtem kis kimenőre. Most mindenki elhúzott bolygókat nézegetni, csak a szükséges állomány maradt a Csillagon és hamarosan elkezdjük a fegyver hatóerő tesztet.

Ahogy befejeztük, jelentkezem!