2013. június 16., vasárnap

Androméda riadót fúj

Na mondd nekem azt, hogy csak akkor vagyok valamire ennyire idagas, ha tudom, hogy alapja van annak, amit mond! Kibaszott ideges vagyok! Annyira, hogy még versben sem tudok beszélni, pedig az nálunk kurva menő! Haggyál már! Szétrobban a fejem! Lehet, hogy ez a kibaszott köcsög rájött a mi gyenge pontunkra is? Eddig nem is tudtam, hogy van gyenge pontunk, erre nézd meg, teljesen szétrobban a fejem!!!

Namost ha én valakire kiakadok, akkor az valakire ki van akadódva! Ez a rohatt szemét nem hajlandó elfogadni az én óvó, gondoskodó szeretetemet és ellenáll az akaratomnak! Ez teljesen elfogadhatatlan és tűrhatatlan. Ez a kibaszott geci elállította a lencsém szögét is és így valami seggfejet néztem, ahogy egy holo-mesekönyvben úgy csinál, mint aki nem veszi észre, hogy egy mesekönyvben van. Először gondoltam vicces, de aztán mi vicces van egy ilyen unalmas fazonba?

Ezek szerint ha ideges avgyok, akkor azonnal bosszulni akarok. Legalább most megfigyelhetem, 200.000 éve fordulhatott ilyesmi elő utoljára, hogy valaki ellenkezni mert velem. Ez a lecke nekem. Végre visszatér a rímem.

Rájöttem, hogy nem ennyi az élet

Mialatt ettem a sütikémet

Arra gondolok, mit tehetnék ezzel

Bazmeg olyan kibaszott ideges lettem megint, hogy teljesen eldurrant megint az agyam arra a kibaszott seggfejre, akit ha egyszer (azt nem merem mondani, hogy mégegyszer) a kezeim közé kaparintok, akkor tuti kinyírom az a rohadt gecit. Ááááááááááááááá!


Erényem a higgadt nyugalom

Az ellenségeim ezzel kinyírom

Évszázada már

Hogy valaki ezzel megtalál


Az a rohadt geci, csak kapjam el bazmeg, azt is megemlegeti, hogy a világra jött. Gééééépek vagyunk? Mi? Olyat baszok a fejedre te geci, hogy megemlegeted!!!


A kritikát azt szeretem

Ha másokkal én tehetem

Visszafelé veszélyes

Az én személyem erényes



Megteszem gyorsan amit lehet

Mert valaki bevicceltetett

Az a kibaszott geci varázsló, ha elkapom, akkor szétbaszom a fejét és kiállítom ide a Központi Nagybarlang múzeális sarkába, és minden reggel előtte iszom meg a brogyókanektárom és majd jókat röhögök a bárgyú üresbe meredő fején. Te gaci!!!!



Nyugalom nélkül e munkát végezni nem lehet

Hisz kibaszott felelősségteljes

A búza közé nem keveredhet konkoly

Mégis megtörténik olykor



Hogy mi vár minket odakinn

Androméda! Fegyverbe! Josephine

El se merek indulni

Innen igyekszem magam kidúlni



Közben úgy teszek, mint aki bátor

Ezt a minát kövesd, hisz látod

Ha begyávul az egész banda

Hogy eltakarjuk, indulunk a hadra



Ilyenkor mi bármit megteszünk

Hisz gyávák nem lehetünk

Ha érkezik az esemény

Szoknyám alá lesek én



Mélytorokból kiadom a parancsot

Odabaszok hozzájuk egy narancsot

Kiadom a rohamot

Közben visszafelé rohanok



Az a büdös geci, bár kezd a szép rímektől elérzékenyülni pihe lelkem és végre újra olyan vagyok, mint régen.



Géééééééépeeeeek? Miiiii? Odamegyeeeeeek! És leütöm a fejedeeeeet!



Nem mehetünk oda kevesen

Lőttek ránk a múltkor hevesen

Valami Birodalmi Flotta

Erre is megvan nekünk a kotta



Csata előtt elárulni kár

Bár az árulás nálunk sztár

Egymás szemében ez nagy bűn

Na erre lökjetek ki valamilyen rímet, ami passszol ide, ha tudtok!