2013. június 16., vasárnap

Hivatalos lanti vizsgálat

DCH Osztály
Orioni Alosztály
dupla II-es minősítés

Arany Fokozat
Mesterelme minősítés

Abszolút Szabvány Szerint Létező Ellenőri Hivatal Hivatalos Előzetes Tényfelmérő és Megállapító Hatósága





Kezdem azzal, hogy levegőt is alig kapok, ahogy épp most leesett a történet, ami miatt itt vagyunk, ahogy kezdem összeszedni a gondolataimat, hogy ezt valahogy érthetően leírjam. Ki igazodik ki kb. 2364 különféle istenségen, akik ezen a kibaszott bolygón vannak, hogy ekkora itt az ego? Csakis egy DCH Osztályú dupla II-es minősítésű Arany Fokozatú Mesterelme minősítésű legalább cirkálósúlyú üzembiztos K Abszolút Szabvány Szerint Létező - még levegőt is úgy vevő - Ellenőr, mint ÉN!

Igyekszem pontokba szedni, de még így se lesz könnyű

Birodalmi Aktivitás

Szép dolog az, hogy semmi sincs véletlenül, ám kezd roppant furcsának tűnni - megjegyzem csak tűnni, mivel bármikor fegyvert dughatnak a fejemhez ezek - az a körülmény, hogy lassan olyan érzésem támad, mintha vendég lennék a saját galaxisomban.

Szíriuszi Aktivitás

Rendszert nem nagyon venni észre benne, de nem is ezért kedveljük őket annyira. Mindenesetre életemben először roppant módon örülök annak, hogy itt vannak! Ezekkel boldoguljanak ezek a birodalmiak.

Jelentés alapján rendelkezésre álló statisztikai matrixindex és a feltárt helyzet közötti különbség számokban kifejezve

97%

Meglepődésem nagysága százalékarányban kifejezve

100%

Kitermelés

Az a 3% különbség itt jelentkezik, ugyanis ez az egy dolog érdekli az Oriont. Amíg rendesen halad, ki a faszt érdekel, mi van itt? Haladni halad, de szakértői véleménybecslésem szerint legalább 4-5 hónap és az egész rendszer teljes egészében leáll. Ennek egyik oka a megnövekedett birodalmi jelenlét, idefelé jövet olyan hajóösszevonásokat láttam, ami arra enged következtetnem, hogy itt valami nagy dolog készül részükről. A kitermelés alapját biztosító pénzügyi rendszeren egyesek olyan módosításokat eszközöltek, ami miatt logikai hiba keletkezett a rendszerben és a dolgok jelenlegi állása szerint az egész összeomlik. Ha ez megtörténik, nincs ami biztosítsa a kitermelés háttérbázisát és a termelés leáll. Ha a termelés leáll, szállítmányok sem érkeznek és elmarad a haszon.

Javaslat: legalább DDA minősítésű nyomozóhatóság sürgős iderendelése

Bolygó külpolitikai helyzete

Eddig sikerült mindenféle dumával távol tartani a kíváncsiskodókat, no meg a börtönbolygóvá átminősíttetés sem volt rossz ötlet a Fő(őőőőőőő)nöktől, mert biztos vagyok abban, hogy minden kiváló ötlet csakis abból a koponyából pattanhat ki, sehonnan máshonnan. Sajnos a birodalmiak megjelenése okozott némi változást a környéken. Mondjuk az, hogy egy ellenőrző ponton megkérdezték tőlem egyszerű birodalmi katonák, kb. ezekkel a szavakkal, hogy mi a faszt keresek én erre, amikor előző ittjártamkor még úgy emlékszem, hogy a seggem is kinyalták akik itt voltak előttük, nos ez azért jelent némi változást. Az ilyenkor szokásos hatalmas indulat, ami jellemzi fajunkat, érdekes módon most mélynyugalmi érzetben jelentkezett, nem tudom ennek mennyiben volt oka a kevésbé megértőnek és képben lévőnek erősen kinéző birodalmi katonák jelenléte, no meg az energiafegvyereik. A helyzet odáig fokozódott, hogy azon gondolkdom, nem merek majd hazamenni, de itt maradni meg pláne, úgyhogy most van akció elég itt.

A másik dolog ami feltűnt, hogy jelentősen megnövekedett az Androméda-jelenlét a térségben. Nem tudom, hogy ennek mernnyibenn oka a birodalmiak illendőség határát súroló katonai ereje, megérdezni tőlük nem lehet, úgyanis úgyse értenék, mit kérdezek, én meg nem érteném, mit válaszolnak. A helyzetet bonyolíthatja, hogy lehet, hogy a kérdést sem értem, ők pedig a így válaszuk a logika magastörvénye szerint eleve nem lehet értelmes, így meg sem kíséreltem a velük történő kapcsolatfelvételt. Nemes egyszerűséggel halvány fingom sincs, mit csinálnak, de gyanús, azonnali titkosszolgálati infomrációk beszerzését javaslom a témában. Persze jó lenne, ha azok akkor érkeznének, amikor már nem vagyok itt, mert ezek még egy stikabortklit is kiszúrnak.

Az a sok villódzás az űrben feltételezhetően nem tüzijáték show a magányos kisbolygóknak, de erről semmilyen bővebb információt nem állt módomban szerezni.

A bolygó külpolitikai helyzete stabil, már amennyiben a teljes káosz annak nevezhető. Ennek oka pedig magán a bolygón található.

Bolygó belpolitikai helyzete

Amikor felvettem a hivatalos kapcsolatot a bolygón élő lanti kolónia vezetőivel, olyan érzésem támadt, mintha átprogramozott reklámrobotokkal beszélgetnék. Dicső himnuszokat zengtek és minden, amit mondtak, tök egyenes ellentétben áll azzal, amit magam tapasztaltam. Irtó magabiztos faszi a Nagymenő, nem véletlen lehetett a választás, ezúton innen ismerem el a terepről. Biztos vagyok abban, hogy a Fő(őőőő)nök választotta ide ki, hisz minden kiváló ötlet csakis abból a koponyából pattanhat ki, sehonnan máshonnan. Mivel ezektől a beszívott gyíkoktól semmit sem tudhattam meg, a szerencsés véletlen sietett segítségemre egy bosszúszomjas vadmacska képében, aki erősen ki volt akadva valami varázslóra, akiről aztán mindketten megtudtuk, hogy valami katonai akció kulcsfigurája. Amikor elindult a nagy információroham (kicsit túlspilázódott a mágiám) az olyan bőséges volt, hogy még fürdeni is elfelejtettem benne. Nemhogy kiszedni belőle valami halvány összefüggést, így a szokásos technikámhoz folyamodtam. Úgy tettem, mint aki mélyen elgondolkodik, közben arra gondoltam, engem kicikiznek otthon, annyiszor kiáltok titkosszolgálatot.

Az enberi alakom oly mértékben beletemetkezett a bolygó élvezeti erőforrásaiba, hogy az ebben a műfajban teljesített Nagy Turném során rengeteg helyi információt szerezhettem be. Mivel sok helyen jártam előtte, egyet sajnálok, hogy ezt a vadmacskát már eléggé nem kívántam, de szerencsére nem kellett nekem ebben érdemben semmit tennem, csak még mélábban állni, mint otthon szoktam és minden lezajlott magától. A hölgytől és a környezetétől, valamint a Nagy Turnémon beszedett igen fontos információkat dokumentáltam és hazaérkezésem után azonnal átadom a CicMoszSzBF Hivatalnak.

Orioni Aktivitás

Ezek hülyébbek, mint valaha voltak. Elmléletileg egy professzionálisan kiképzett D osztályú társaságnak kellene itt lennie és olajozottan működnie, ahogy ők mondják bazi hatályosan. Namost ebből a gyakorlatban az látszik, hogy kiváló előadóművészek tartanak non-stop előadóestet, aminek fő témája a nyugalom, miközben mintha valami fortyogna alattuk.

Spirituális Aktivitás

Ha aktivitásnak lehet nevezni azt a bazi nagy fényoszlopot, ami megjelent itt és ahogy terjed megállíthatatlanul, mindenféle istenek testesülnek meg, legalábbis a mi látószögünkben ők bizony istenek. A bajom az, hogy a számolást abbahagytam 2364-nél, mert itt kattant le az agyam. Márpedig lekattant aggyal ezt a felelősségteljes munkát tilos végezni, ezért meg sem kísérlem leírni azt, ami most villant nekem ide be. Én csak egy sima mezei betokosodott ellenőr vagyok, nem holmi nagymenő titkosszolgálati faszkalap, ahova annak idején mellesleg nem vettek fel. Ezért lettem ellenőr. De a lelki beállítottságom alkalmasnak tűnt arra, hogy a kettőt legalább lélekben kombináljam, ám ez a kemény terep teljesen lelombozta minden érdeklődésem és kicsit el is vesztettem az önbizalmam, ami a mi fajunk esetében több, mint gáz. Pihenek egy kicsit.

Fura lesz, amit mondok, de Szeretet Skacok!