2013. június 17., hétfő

Majd én azt jobban tudom

- motto -
Egyik világban király vagyok, másik világban boxzsák lettem. Pedig nem ezt teveztem.







Ha csak ülnék és nemtennék, mit ahogy mondják, az életem se lenne ennyire szaros. Én vagyok az, aki mindenkinél mindent jobban tud. Az ego folyton hajt valami felé, de nem vagyok képes fékezni az erejét. Csinálom az akciót és néha kiakadok, hogy mindig lesz ellenhatás, pedig kurvára levédem. Mégis mostanában a nyakamba zúdul minden. Ahogy valahol felszakad egy gát, elönt az árhullám.

Ilyenkor a bármi az, amit megteszek, hisz cikiben nem lehetek. Nagy mester vagyok, csoportom is van. Úgy gondolom, ha kiderül, hogy valamit nem tudok, akkor elkallódom. Sosem próbáltam, mi történik akkor, ha őszintén beszélek az embereimmel. Embereim? Amióta ez a szemétláda feltűnt a színen, csak megkérdőjelezi a tekitélyem. Azt sugallja a hülye, hogy a tekintély magától kialakul. Eddig én nem így néztem és ezután sem tervezem. Hisz van erőm rendesen! Akkor meg minek?

Mi lesz akkor, ha erőm elvesztem? Semmi más, mint amin az a hülye átesett. Valahogy túlélte, pedig nem volt rá semmi esélye. Szeretek győzni! Annyira, hogy a leendő riválisokat már időben kikukkolom - a fülest föntről a bizniszpartnereimtől megkapom - és még azelőtt elintézem őket, milőtt megerősödnének. Folyton nyerek, de rájöttem, hogy nem magamnak teszem. Irtó nagy a felháborodás, hisz eddig azt hittem, én vagyok az Ász.

Most két tűz közé kerültem. Az a hülye szinte bevadult és projectcélpontnak tekint engem. Pedig én egy rendes ember vagyok. Az igaz, hogy amikor jön Ő, akkor teljesen bekattanok. Olyanokat tettem, hogy ha most beindul az érzelmi testem, lehet, hogy nem bírja el a lelkem. Ezért mindenáron eltaposnám, pedig én vagyok a Mester. És még föntről is fenyegetnek rendesen.

Ha egy hógolyó elindul a hegyről, intelligencia kell, hogy behúzza a féket. Ha az nincs meg, nem baj! Minden lejtőn van megállás. Talán az alján.

Pedig tudom, hogy amit teszek azt kell tennem. De ki generálja, hogy ilyen erősek az események? Hol lehet a baj? Ki lehet a hiba? Már mindegyiket megnéztem, mégsem találom. Többször is átnéztem őket és nem találom. Ennyire ügyes lenne az a faszfej?

Csak tudnám, miért pécézett ki ennyire engem?