2013. június 16., vasárnap

Szőőőőőkl Szekjúrity

Dicső Asszonyom, kit Arany Sugár Hozott Le Az Égből, S Kinek Léptei Nyomán Is Azonnal Gyönyörű Színekben Pompázó Virágfejekkel Szárba Szökkenő Szenvedély Rezeg Mindenütt öööö Jelentenék



Mindenek előtt szeretnék Neked, A Kedves Családodnak, Barátaidnak, Tisztelőidnek, Bárkinek aki Rádnéz kívánni sok sok egészséget, jólétet és kényelmet Szíriusz Mindenható Űrnője



Remélem elég jó most az agyam, mert hazudni nem merek, az igazságot leírni meg pláne, így olyan kacifántos körmondatokban igyekszem jelenteni, hogy még én se igazodjak ki rajtuk.

Az Anyatermészet pompázatos kertjében, mely ezen a bolygón megterem a virágok szépen illatoznak, békésen szállnak rájuk a dongók, a madarak csiripelnek és sok vidám arcot látok, amerre csak járok. Mondjuk direkt arra járok, ahol csak ilyen vidám arcokat láthatok, ugyanis a bánat engem tiszta szívemből mindig lehangol és úgye ezt a munkát lehangoltan tilos végezni. Ezért sem én, sem a kolléganőim a közelébe se megyünk semmilyen eseménynek, nehogy bánatos arcot lássunk. Ugyanis ebben az esetben mindannyian lehangolódnánk és akkor senki nem tudná ezt a felelősségteljes Feladatot ilyen magas minőségi szinten végezni, mint Mi!

Azonban a kedves munkatársaim, akik többnyire helyiek, minden akadály nélkül behatolnak (ó bocsánat, nem úgy értettem) az érintett területekre éls megszereznek minden kívánt információt. A média is igen nagy támogatást nyújt, bár csak most tudtuk meg, hogy az az információ, ami a hírekben megy, szart se ér, ám végig rajta lógtunk megállás nélkül. Remélem ez majd külön elszámolásra kerül, mivel ezért mélyen be kellett hatolnunk az orioni fertő legmélyebb bugyrának közelébe és lelkünk nehezen bírja a sok szex, bocsánat stressz okozta fáradalmakat.

Amúgy az emberi világban minden szokás szerint halad, már amennyit értünk belőle, ami nem sok. Ha valami történik, azt jelentem, bár szerintem Te sokkal hamarabb tudomást szerzel róla.