2013. június 16., vasárnap

Galaktikus Tanács Rendkívüli Zárt Ülés

- motto -
A most talált II. világháborús repülőbombának az eredetét sajnos nem sikerült megállapítani, mert csak annyi volt rajta olvasható, hogy "Szgyelano"



Üdv Királynőm!

Sajnálhatod, hogy most kellett pont hazamenned arra az esküvőre! Egy igazi showműsor van itt benn a Tanácsban azután, hogy egyes szenilisek úgy döntöttek, ha már a kiberulaiak beletolták azt a csigatruttyot az öreg potrohosba, ne menjen veszendőbe a hatóanyag.

Ez az esemény felébresztette a mumifikálódott képviselőket is, akik a Tanács üléseinek nagy izgalmaiban eshettek dimenzionális meditációba. Bár az utolsó ülésen jó volt az a kis szellemi csörte a kiberulaiak és a vén tortty között, az utólagos odds-ok kiberulai sikerre engednek következtetni. Az utólagos oddsok nagy előnye, hogy az ember mindig nyer és így nincs kitéve a kudarc okozta lelki sérülésnek, az ép lélek pedig nélkülözhetetlen ehhez a felelősségteljes munkához.

Szóval valljuk be, belógtam a Zárt Ülésre, gondoltam izgalmasabb benn, mint kinn és cselekedtem. Az Öt-szöd eset után már nem könnyű az ilyen, igaz előtte az ilyesmi senkit se érdekelt, most meg alakot kellett váltanom, hogy belóghassak. Igaz így nem túl nehéz, ám a szokásos témához nyúltam, hogy legyen kis izgalom, de ezek a Szekjúrity-isek tök bénák. Nem tűnt fel nekik a mozgó csikkgyűjtő, pedig nyikorogtam is.

Csikkgyűjtőként könnyű elvegyülni, csak néha van kis gáz, amikor valaki belémnyom egy csikket. Ilyenkor csak magamban vissantok egy kicsit és arra gondolok, mit élveznek ebben annyira a mazochisták. Egész közel summogtam, hogy minden szót halljak. A kis-terem közepén ült az öreg, csak más színe volt, mint szokott. De ne a szégyenre vagy hasonlóra gondolj, mert csalán vigyor ült az arcán. Kéken világított. A kiberulaiak szerint - akiket szintén felhoztak az ülésre - ez nem a szer átlagos hatása, így mindenki egyre érdeklődőbbé vált az öreg iránt.

Állítólag ha egy kicsit később izzítják a hatóanyagot, mint kellene, a szérum-hatás ugyanaz marad, csak az előadásmód válik egész interaktívvá. Szerintem az öreg nagy mázlija, hogy közbeléptek a Szekjúsok, mert így élete betépését élhette át. Na ha most nem, akkor soha! :) Mint én, amikor utólag tudtam meg az érdeklődéssel figyelt jet jellegű hányás után, hogy amiből szívtam, az egy rendkívül ritka hanyadikai cucc volt, ami valahogy idejutott. Igyekszem azonnal jelezni, hogy nem az ominózus hányás volt életem csúcsa, azt egy barátom produkálta, aki valamit mondani akart nekem és amikor szólásra emelte száját, abból sugárban jött ki szavak helyett a rövösbor. Álló embert hányni azelőtt még soha nem láttam.

De sportolóinkra is büszkék lehetünk, amikor az egyik olimpia után megkérdezték Rőbán Kitát, hogy érezte magát a parlamenti fogadáson, ő annyit mondott, hogy "ó, az csak egy laza egyhányásos buli volt". Most, hogy a hányás témát, ami fajunknál a legnagyobb megbecsülés jele és kötelező bevezető, főleg ha sikerül Felséged képét is vizualizálnom, nos végre befejezhetem és rátérhetek a lényegre.

Meg kell, hogy mondjam, hogy "Helcin Főszenilis sztorija a bublini űrleszállón" után ez most a sláger messzi konstellációkban is. Ami nem meglepő, mert azonnal szigorú hírzárlatot rendeltek el. Ami egy tök unalmas galaxisban egyenlő a hírzárlat-harakirivel. Persze jó fej voltam, mert mindenkit én láttam el pletykával és mivel úgyis olyan unalmasak a mindennapok, nos igyekeztem kis színt vinni a történetekbe. Azt hiszem azóta két konfliktus tört már ki emiatt.

Az öreg közben úgy világított, hogy a fényeket is lekapcsolták és így tök király lett a hangulat. Szerintem valamikor meg kellene ezt ismételni, most már tudjuk, hogy hat a csiganyál a potrohosokra. És beszélni kezdett.

Fura történetet adott elő egy fajról, akiktől úgy beparázott mindenki a környéken, hogy egyesek léptek is. Meg kell hogy mondjam, a mi galaxisunkban példa nélküli, hogy ne tudjunk egy olyan fajról, akik saját erejükből jutottak ki az űrbe. Állítólag azért kellett titkolni, mert a faj - bár vadak - mégis összefüggésbe hozhatók az alapító ősökkel, akiknek nyomait csak az általuk épített csillagkapuk örökítették meg, semmi más nem maradt róluk fenn... hivatalosan. Na ha ez kiderül erről a fajról - márpedig a szérum elég jó erre - akkor az nagyon sok változást hozhat galaxisunk életébe. Ezt akarták megakadályozni néhányan, de ahelyett, hogy megtették volna, elkapta őket a kapzsiság és elkezdték a fajt kitermelésre használni. A rabszolgaság is rég múlt idő a galaxisban, tehát innen számolva már két olyan esemény történt, ami példa nélküli. És még nem vagyunk a végén.

Kiderült, hogy a bolygó erőforrásai olyan széles energiasávban mozognak, hogy csábító célponttá vált egyes arisztokrata körökben. Aztán más arisztokrata körökben, végül az történt, hogy már olyan galaxisokból is érkeztek, akikkel amúgy nem nagyon vagyunk kapcsolatban. Egy meglehetősen durva, egyesek szerint elmebeteg uralkodó, aki egy egész galaxist uralma alá vont, nem bírt ellenállni a csábításnak és bezsarolta az öreget, hogy az egész sztorit bebuktatja, ha nem hajlandó vele közös bizniszt csinálni ezen a bolygón. Az öreg beszart - gondolom a nagy büntetéstől, hogy rosszallóan nézünk rá - és az első hibája után elkövette a másodikat, majd a harmadikat és onnantól nem volt megállás.

Mi ebből sokat nem vettünk észre, bár így utólag már értem, néha miért csuklott akkorákat.

A bolygón ugyanis valami furcsa mágia zajlott le. Mi sem vagyunk ebben gyengék, de a Szíriusz sem! És ezek szartak be. Az eset után tudomásom van arról, hogy elég sokan ledobtak egységeket a bolygóra - amiről senki nem tudott, mert nem volt rajta a térképeken sem - még a kiberulaiak is, ami innentől teljesen elszabadíthatja az eseményeket ott, ha ismerjük őket.

Vannak a bolygón telepes kolóniák, de inkább csak a perverzebb fajok számára lehet érdekes egy ilyen durva bolygó. Ugyanis milyen lehet, ha még teret sem tudnak váltani, de már befenyegették azt az uralkodót, hogy odamennek és "szétbasszák a fejét"? Erre az úgy bedurrant, hogy egy félelmetes fegyvert küldött oda, ami képes egy lövéssel szétlőni egy egész bolygót. A Maldek után ezt annyira nem szeretjük, ezért felmerült, hogy Nyílt Ülést hívunk össze és megbeszéljük, milyen lehetőségünk van a helyzet rendezésére. Az öreg elkezdte sorolni a birodalmiaknak nevezett flotta adatait, amitől elképedtünk és egy kicsit be is szartunk. Jelenleg itt tartanak az események, nem tudjuk, milyen lehetőségünk van arra, hogy megállítsuk egy másik galaxis behatolási kísérletét a mi galaxisunkba.

Mindenesetre tudomásom van arról, hogy néhány flotta elindult a térségbe, bár amit hallottam a birodalmi erőkről, sok esélyük nincs az eseményekbe történő beleszólásra.

Remélem az esküvőn jókat buliztál, Felség és nem akadtál fenn azon a lámpaoszlopon, amin a múltkor! Irtó szar volt megértő és aggódó arccal visszafojtani a röhögést, ami csak akkor tudott belőlünk kirobbanni, amikor végre elhaladtál előttünk a 2cm/perc sebességű protokolláris menet élén.

Viszlát újra itt! Addig majd ijesztgetem valamivel a Szekusokat, hogy teljen jobban az idő.