2013. június 16., vasárnap

A Hal

- motto -
Hal900





Sokan tartanak halnak, mert a vízben élek. Pedig levegőt veszek. A farokuszonyom sem felfelé áll, mint a halaknak, mégis halnak tartanak. Még esznek is és vadásznak rám. Nem volt ez mindig így, csak most, mióta ezek a fura lények idejöttek. Azelőtt én is kinn éltem, de valamiért visszajöttem. Egy érzés, inkább egy energia, ami húzott ide vissza.

De amúgy jó a banda. Elkommunikálgatunk egymással, ahogy fejlett lényekhez illik. Mindenkinek van kedvenc helye, én azonban csak úszkálok és nekem az a kedvenc, amit épp felfedezek. Közben beszélgetek. Kivel? Jöjj rá magad, neked is van ilyen. Azt mondják rólam, én vagyok a matrix őre.

Állok egy kapu előtt és védem. Hogy mi van odaát? Talán a lélek. Sokszor gondolok arra, hogy talán nem védem őt, hanem őrzöm. Ilyenkor jó messzire el kell úsznom a többiektől, nehogy meghallják, amire gondolok. Amúgy is különcnek tartanak, mert teljesen más szokásaim vannak, mint a többieknek. Másképp is látom a világot, mint a többiek. Sokszor igyekeztek is energiával odahúzni a lándzsás teknő elé, de eddig valami vagy valaki mindig megmentett.

Végzem a dolgom. De senki nem ért meg. Talán azért, mert rájöttem dolgokra és ezért teljesen másképp hasítom a vizet. Mindenki mindenáron az Úszómaestro elé akar húzni, de én nem megyek. Inkább eléldegélek. Táplálék mindig akad, az új barátaim - ahogy a tudatszintem tovább mélyítettem - vannak elegen. Csak egyedül úszom és ez néha nem kellemes. Hallok hangokat, felszíni hangokat. Ilyenkor nem beszélünk egymással komoly dolgokról, csak tömörítve áttoljuk egymásnak az élményfile-t, miközben közhelyekről beszélünk, mint hogy milyen a víz, kik vannak közel a vízen. Az élményfile úgy csomagolódik ki, ahogy kedvelem. Az éntőlem függ, ha hosszú útra megyek, sokat beszedek és átélem, amit a többiek.

Új barátaim egyike érdekes. A fura lények egyike. Olyanokat sugall, amiket én is éreztem. De ezek nálunk nem a Falka szokásai szerint való dolgok. Márpenig a Falka az Falka, tessék illőjen betagozódni és alárendelni magad a társadalom érdekeinek. Ezt mondják a többiek.

A többiek. Úsznak amerre mondják nekik és élnek.

Valamit tennem kell, hogy felébredjenek.