2013. június 17., hétfő

Boxzsáknak lenni

- motto -
Minden cirkuszban a bohócé a legkomolyabb meló







Lehet, hogy anno Menő Manót rosszul értelmeztem? Ebből rengeteg zűröm keletkezett. Elmesélem történetem.

Bajum bajum.... bajum bajum....

Szóval boxzsák lettem. És rájöttem, hogy élvezem. Valójában fönt - egy tökéletes világban - ahol nincs félelem, én egy baszott komoly angyal vagyok. Tényleg! Összeszarnátok magatok, ha elmondanám, ki is vagyok valójában. El se hinnétek, de mindegy. Erre ez a geci lekötött a főáramról és rákötött valami másra és nem jövök rá, hogy a picsába csinálta, amikor én egy tényleg olyan kibaszott magas rangú faszi vagyok, aki mindenre rálát! De ezt nem látom. Azt mondja a geci, nem állíthat minden pofon mellé közelekedési rendőrt.

Azon vagyok külön kiakadva, hogy ezt szó nélkül haggyák a vezetőim, akik gondolhatjátok kik lehetnek, ha én az vagyok, Aki! És itt ülök a szarban, azok meg csak széttárják a kezüket, hogy itt minden szabályos. Már hogy a picsába lehet itt minden szabályos, ha én egyszerűen NEM KERÜLHETEK ebbe a helyzetbe? Mégis itt vagyok és nem értem. Tényleg kurvára nem értem! Áááááááááááá!

Namost, ha egy kicsit felfrissíteném az emlékezetem, akkor tudnám, hogy ezek a kibaszott magas rangú istenek rákattantak arra, hogy itt olyan élményeket élnek meg, amiket otthon nem lehet. Tehát szenvednek. Vagy épp boxzsákot játszanak. Ezekhez azért kell valami komoly beetető duma, hogy ezt egy nagy embertömeg bevegye, nem? És az egészhez jópofát vágjon, nem? Hm? Mindez azért, hogy legyen egy - mondjuk - fosás flash. Lényegében betépnek, aztán elhúznak és jön a következő. Mi itt meg azon görcsölünk, hogy "jaj, mi a baj velem". Egyes istenek még tovább mentek - persze a perverzebb banda - hogy állatokban is megjelentek. Ha pedig eldobod a gagyi 3 dimenziós gondolkodásod, akkor ez az időben bármikor megtörténhet.

Na ha ez így van, akkor kibaszott nagy a cumi és nem onnan érkezett, ahonnan vártam. Sőt! Ha valahonnan, akkor innen PONT nem vártam. Elvárom, hogy azonnal tessék itt rendet tenni, ELVÁROM! Közben azért azon kattogok, hogy ezt TUTKÓ én vetítem ki, tehát senkit sem okolhatok a velem történtekért SJÁT MAGAMON KÍVÜL. Hisz kurvára mindent én veítetk ki! Tök érthető, nem?

Tehát akkor keressük meg az okot. Irtó sok életet leéltem így, ezzel az égi teherrel (most aranysugár érkezik az égből és közben lágy zene szól) és csak most jöttem rá - ahogy ezt itt olvasom - hogy ez a geci varázsló betett egy kis programocskát a login-scriptembe és minden reggel, ahogy felébredek, ez a kis programocska nyitja fel szememet.

Ilyen egy Feladatát sikerrel elvégző ex-boxzsák élete.