2013. június 16., vasárnap

Nagy ős-Hamar Hírek

Táltos Ősök, Nagy Elődök, szégyen hogy mára csak a B-közepet vagyunk képesek mozgatni. Mi lett velünk hamarok! Az agyatok is lyukacsossá válik a sok médiafertőn, ahelyett, hogy az én médiámat vennétek ekkora példányszámban!

Mindenek előtt ajánlom az ős-Hamar Márhiába Egyházat, ahol kristályokkal gyógyítok, vizet eregetek a szemeimmel és még nagyon sok érdekes mindet találhatsz ott, ha eljössz az adóhatóságot remekül elkerülő Egyházamba és így élvezhetem az extraprofit boldog érzését, ahogy minden egyes fillér becsepeg. És itt a fillért erősen kihangsúlyoznám, mert aki a fillért nem becsüli, az nem ismerte a pengőt.

Állati meggyőzően nézek ki, évekig növesztettem a hajamat és a szakállamat, Karadzicnak is bejött. A kezeimmel gyógyítok és utálom Braco-t, aki csak megáll és néz, én meg itt szopok ezzel a sok színészkedéssel. Hozzá ömlenek a népek, nekem meg itt kell feketemágiáznom, hogy valami pici beessen végre. Havi 5 milla alatt kissé ideges leszek.

Mocskos Gizsók! Állati jó duma ez most és remekül illik az új imidzshez, persze arra nem gondoltunk, hogy mi van akkor, ha a két oldal valójában egy és valahol saját magunkat szopatjuk? Neki azért kell ilyennek lennie, mert én ilyen vagyok és fordítva. De változzon ő, ha ő a gizsó!

Kurvára belehergelem magam ilyenkor az ős-gizsózásba és felmegy a vérnyomásom. Ahelyett hogy odafigyelnék, amikor ilyeneket mondok, hogy Szeretet. Persze ha mindig arra koncentrálok, hogy mások figyeljenek oda arra, amit mondok, nehéz dolgom van, de hát én egy igazi eredeti ős-hamar leszármazott vagyok (születtem: Boskovics Miklós, nagyapám: idősebb Kreitzinger Kristóf) és ami jár nekem az jár!

Éljen a Haza!