2013. június 17., hétfő

Galaktikus Gyógyklinika

- motto -
Dejavu Diablog





Ha versbe foglalom

Több lehet a konkrétum

Van rendszerszabály

Embernek ez nem akadály



Ami készül kinn, attól sokan beparáztak

Úgy vélik az életükkel láttak

Nagy most a rebellió

Ember kerülhet ki, millió



Az a világ, melyet igaznak hiszel

Úgyanaz a maszlag, melyet nap mint nap itt eszel

Azért vagy itt kordában

Hogy illeszkedjél formában



Ha jön a varázsló

Az nem fekete ló

Azért teszi veled a geci

A lelkedet ezzel edzi



Nem véletlen vagyunk pont mi itt

This is Galactic Gyógyklinik

Meg egy csomó Intézmény

Hogy legyen nekünk kedvezmény



Felkészülünk mi itt lenn

Hogy legyen szép világ ismét fenn

De a Hadművelet még nem ennyi

Kapjon az is, ki embert akart enni



Mert ne gondoljátok a játék csak ennyi

Ennél azért sokkal többet kell érte tenni

Ha nem figyeled az expanziót

Eltalálhatsz néhány párhuzamos dimenziót



Hiába takarítod magad e világba

Ha a kosz ömlik a párhuzamos valóságba

Az ember olyan faj

Mely problémát látni nem akar



Ha a probléma onnan jő

Mit számít nekünk a jövő

Hisz akkor bábok vagyunk valaki kezébe

Tennünk kell, hogy ilyesmi többé ne jusson eszébe



Ha a probléma magasabb mint gondolod

Akkor az én utam te elállod

Te leszel annak szolgája

Te, ki pont vagy az Ellenállás példája



Mivel tudom, hogy beszélni veled nehéz

Oda kevés még maga Anyuci Teréz

Ezért önállósítottam magam, mivel kell

Hatalmas támadást indítottam fel



Ha még mindig elállod az ajtót

Csak nézz hátra és kapaszkodd a hajtód

Ott fogok rádnézni én

Miután a támadás körbeér



Ezt mindenki el akarja kerülni

Még én is, te hülyi

De nem baszhatlak nyíltan pofán

Ezért rádküldtem Kínát



Ha még mindig nézel értelmes képpel

Legyen a szinted is együtt a néppel

Ha a tempó neked gyors és várnál

Várj a várakozóban ne az ajtónál



Ha ez a mese valósággá válik

Ott fogsz állni és minden szétmállik

Észre kell venni mikor van itt az Idő

Mint azt kukkolni, épp ki lő



Mi van akkor, ha Te vagy a Mesekönyv Őre

Na ezt tedd ki a karkötődre

Ehhez nyitottnak kell lenni az újra

Hisz ha tudod, az mindig ok a gyanúra



Ha Te vagy aki tudod

Kis Mindentudó, tudod

Akkor én nálad jobban tudom

Az okokat ugyanazzal indoklom



Mitől lennél te tőlem több

Én nem nézem ki különb

Az úgyis kiderül magától

Minthogy az ember itt lapátol



Ha itt minden csak Egy

Akkor én honnan jöttem

Na erre találj választ ma

Mára ebből nincs több téma